Виробник взуття і одягу Timberland розширився до Ecco.

; взуття екко
Виробник взуття і одягу Timberland розширює свою присутність в Україну. Про це пише видання Комерсант-Україна.


Компанія змінила дистрибутора, уклавши контракт з найбільшим продавцем casual-взуття в нашій країні - компанією МТІ. Незважаючи на те що в портфелі МТІ вже знаходиться прямий конкурент Timberland - Ecco, - угода вигідна обом сторонам.

Досі продукція світового виробника взуття й одягу продавалася в єдиному магазині в Києві, розташованому в торговому центрі Глобус. Відповідно до контракту з МТІ, продукція компанії буде продаватися в роздрібній мережі Інтертоп (43 магазина), а також у мережі монобрендових магазинів Timberland. До кінця року планується відкрити три таких магазини в Києві і чотири в регіонах. Колишній дистрибутор - компанія Форестер - стане одним з дилерів Timberland в Україну.

Timberland заснований в 1950-х роках Нейтаном Суортцем. Мережа складається з 220 магазинів з продажу взуття і одягу по всьому світу. Чистий прибуток у 2006 році - $ 1,6 млрд. Родині Суортц належать всі акції компанії категорії B, що дають їм близько 70% голосів на зборах акціонерів.

За словами пана Теплих, Timberland змінив дистриб'ютора, тому що не був задоволений обсягами продажів на Україну. Тепер щорічний обсяг поставок складе близько 500 тис. одиниць продукції: 70% - взуття, 30% - одяг. Очікувана виручка від реалізації продукції Timberland складе близько $ 59 млн на рік. "Ринок casual-взуття в Україну вкрай динамічний, тому недивно, що Timberland зацікавився в розширенні своєї присутності на цьому ринку", - пояснив причину втрати контракту з Timberland заступник директора Форестер Дмитро Делеур.

Обсяг ринку взуття в Україну в 2006 році, за даними учасників ринку, склав $ 3,5-4,5 млрд. За даними TNS Ukraine, на частку Timberland довелося 0,47% продажів. Лідерами продажів є Monarch (14,62%), Salamander (9,75%) і Ecco (7,3%).

Експерти відзначають, що Timberland вибрав дистрибутором компанію, в чиєму портфелі перебуває його прямий конкурент - Ecco. Глава Timberland Джеффрі Шварц визнає конкуренцію між двома брендами, однак вважає, що це не вплине на обсяги продажів. У Ecco вчора не змогли прокоментувати контракт, керівник PR-відділу компанії Поль Лолюнд була недоступна для коментарів.

Популярні публікації